گھریلو خواتین کےلیے پاکستان میں 2024/2023 میں پیسہ کمانے کےلیے ٹاپ 10 بزنس آئیڈیاز

بہت سی گھریلو خواتین کے پاس مہارت اور علم ہوتا ہے لیکن وہ نہیں جانتیں کہ انہیں پیسہ کمانے کے لیے کیسے استعمال کیا جائے ۔ گھریلو خواتین کے لیے 2024/2023 میں کمائی شروع کرنے کے لیے ٹاپ 10 بزنس آئیڈیاز یہ ہیں

گھریلو خواتین گھر کی مالی حالت کے بارے میں سب سے زیادہ جانتی ہیں کیونکہ وہ گھریلو باقاعدہ اخراجات کا انتظام کرتی ہیں ۔ ایک گھریلو خاتون کو اپنے یا اپنے خاندان کے بارے میں کچھ توقعات ہوتی ہیں لیکن اسے مہینے کے اختتام کا انتظار کرنا پڑتا ہے یا خاندان میں شوہر یا کمانے والے شخص سے اسے پورا کرنے کے لیے کہنا پڑتا ہے ۔

ہم انٹرنیٹ کے دور میں رہ رہے ہیں ، اور جو کوئی بھی کچھ اضافی آمدنی حاصل کرنا چاہتا ہے وہ کچھ اضافی پیسہ کمانے کے لیے انٹرنیٹ کا فائدہ اٹھا سکتا ہے ۔ آج کی دنیا میں ، خواتین بھی اختراعی کاروباری خیالات کو حقیقت میں ڈھال سکتی ہیں اور اپنی دلچسپیوں اور مہارتوں کے مطابق پیسہ کما سکتی ہیں ۔ ہم گھریلو خواتین کے لیے ٹاپ 10 بزنس آئیڈیاز شیئر کریں گے ، جنہیں وہ اپنی دلچسپی کے مطابق منتخب کر سکتے ہیں اور کمائی شروع کر سکتے ہیں ۔

گھریلو خواتین کے لیے ٹاپ 10 بزنس آئیڈیاز

تحفے کی ٹوکریاں بنائیں

یہ گھریلو خواتین کے لیے بہترین کاروباری خیال ہو سکتا ہے ، جن کے پاس کچھ تخلیقی مہارتیں ہیں اور جو تحائف تیار کرنے میں اچھی ہیں ۔ آج کل ، ہر کوئی مختلف مواقع پر تحائف بانٹتا ہے ، اور گھریلو خواتین ان کاروباری خیالات سے اپنی کاروباری زندگی کا آغاز کر سکتی ہیں ۔ آپ کو صرف سالگرہ ، سالگرہ ، ویلنٹائن ڈے ، یا دیگر اہم تقریبات جیسے خصوصی مواقع کے لیے تحائف تیار اور ڈیزائن کرنے ہوں گے ۔

بیسن روٹی

یہ گھریلو خواتین کے لیے ایک انتہائی منافع بخش کاروباری خیال ہے ۔ ایسی بہت سی خواتین ہیں جنہوں نے پاپڑ کے ساتھ اپنا کاروبار شروع کیا اور کاروبار میں انتہائی کامیاب ہوئیں ۔ بازار میں مانگ بہت زیادہ ہے ، اور سب سے اچھی بات یہ ہے کہ اسے زیادہ سرمائے کی ضرورت نہیں ہے ۔ پاپڑ بہت پتلے اور پانی جیسے نمکین ہوتے ہیں ۔ یہ گھریلو خواتین کے لیے سب سے کامیاب اور منافع بخش کاروباری خیالات میں سے ایک ہے ۔

موم بتی بنانا

اگر آپ تخلیقی اور تخیلاتی سوچ کے ساتھ اچھے ہیں اور اپنے تخلیقی ذہن کو عملی جامہ پہنانے کے لیے کاروباری خیال کی تلاش میں ہیں ، تو موم بتی بنانے کا کاروبار آپ کے لیے ہے ۔ ایک گھریلو خاتون سالگرہ ، سماجی تقریبات ، گھریلو تقریبات ، اور اجتماعات جیسے مواقع پر تحفے کے مقاصد کے لیے خوبصورت موم بتیاں بنا سکتی ہے ۔ آپ یہ کاروبار تقریبا 8000 اور 100000 روپے سے شروع کر سکتے ہیں ۔ آپ روزانہ 9000 روپے تک کا منافع کما سکتے ہیں ۔

کاغذ کے تھیلے بنانا

گھر بیٹھی خواتین کاغذ کے ٹھیلے بنائیں اور پیسے   کما یے

گھریلو خواتین کے لیے ایک بہت اچھا کاروباری خیال پہلے سے تیار شدہ کاغذ کا کنٹینر بنانا ہے ، جسے کاغذ کا بیگ یا کاغذ کی بوری بھی کہا جاتا ہے ۔ ان تھیلوں کی مانگ بہت زیادہ ہے کیونکہ حکومت نے پولی تھین تھیلوں پر پابندی لگا دی ہے ۔ یہ تھیلے ماحول دوست ہوتے ہیں ، اور آج کل ، یہ تھیلے عام طور پر سامان لے جانے اور پیکیجنگ کے لیے استعمال ہوتے ہیں ۔

سیلون یا بیوٹی پارلر

گھریلو خواتین ایک سیلون یا بیوٹی پارلر بھی شروع کر سکتی ہیں جس میں میک اپ ہیئر کٹ ، ڈریپریز اور دیگر بیوٹی ٹریٹمنٹ پیش کیے جا سکتے ہیں ۔ تاہم ، اس کاروبار کے لیے ضروری لائسنس کی ضرورت ہوتی ہے ، جو آپ کے بیوٹی پارلر کو شروع کرنے کے لیے حاصل کرنا ضروری ہے ۔ اس قسم کا کاروبار بلاگز اور یوٹیوب ویڈیوز کی مدد سے بھی پھل سکتا ہے ، جیسا کہ بہت سی خواتین پہلے ہی کر رہی ہیں ۔ اس سے زیادہ ، آپ اس سے زیادہ پیسہ کمانے کے لیے کلاسیں پڑھانا بھی شروع کر سکتے ہیں ۔

کھانا پکانے کی کلاسیں

online cooking classes

خواتین کے لیے ایک اور بہترین کاروباری خیال دوسروں کو کھانا پکانا سکھانا ہے ۔ آپ یہ کاروبار آن لائن یا آف لائن شروع کر سکتے ہیں ۔ اگر آپ لذیذ کھانا بنانا جانتے ہیں ، تو آپ اپنی صلاحیتوں کو دوسروں کے ساتھ بانٹ سکتے ہیں اور اس کے ذریعے پیسہ کما سکتے ہیں ۔ آپ اس کاروبار کو تھوڑی سی یا صفر سرمایہ کاری سے شروع کر سکتے ہیں ، اور اگر سب کچھ ٹھیک رہا تو آپ اس سے بھاری رقم کما سکتے ہیں ۔

بندی بنائیں

آپ بہت کم سرمایہ کاری سے بندی بنانے کا کاروبار شروع کر سکتے ہیں ۔ مخمل کے کپڑے کا ایک چھوٹا ٹکڑا جس میں سب سے موزوں گلو ہوتا ہے اسے “بندی” کہا جاتا ہے ۔ مختلف سائز ، رنگ اور تصویر کے اختیارات دستیاب ہیں ۔ یہ گھریلو خواتین کے لیے سب سے زیادہ پھلنے پھولنے والے کاروباری خیالات میں سے ایک ہے ۔ پاکستانی بازار میں بندی کی مانگ بہت زیادہ ہے کیونکہ بہت سی خواتین اپنے ماتھوں پر بندی رکھنا پسند کرتی ہیں ۔

فیشن ڈیزائننگ


ہر عورت کپڑے خریدنا پسند کرتی ہے ، خاص طور پر ڈیزائنر کپڑے ۔ اگر آپ چیزوں کو ڈیزائن کرنے میں اچھے ہیں ، تو آپ اپنا فیشن ڈیزائن کا کاروبار شروع کر سکتے ہیں اور خواتین کے لیے برائے نام قیمت پر مختلف ڈیزائنر کپڑے پیش کر سکتے ہیں ۔ یہ گھریلو خواتین کے لیے بہترین کاروباری خیالات میں سے ایک ہے جو کپڑے ڈیزائن کرنے کا فن جانتی ہیں ۔

ای بک پبلشنگ

گھریلو خواتین کے لیے بھاری رقم کمانے کے لیے ای بک پبلشنگ ایک بہت اچھا طریقہ ہے ۔ بہت سی تعلیم یافتہ خواتین اپنی ذمہ داریوں کی وجہ سے کام پر نہیں جا سکتیں ۔ ایسی گھریلو خواتین ای کتابیں شائع کر سکتی ہیں ، جو طباعت شدہ کاپی شائع کرنے جتنی پیچیدہ نہیں ہے ۔ کوئی بھی اپنی ای بک جلانے اور ایمیزون کے ذریعے شائع کر سکتا ہے ۔ اس کاروبار کے بارے میں سب سے اچھی بات یہ ہے کہ اس کے لیے کسی سرمائے کی ضرورت نہیں ہے ، اور منافع کا مارجن آپ کے کام کے مطابق بدلتا ہے ۔

آخر میں ، گھریلو خواتین ، جو اکثر گھر کی مالی ریڑھ کی ہڈی ہوتی ہیں ، کو اب خود کو گھریلو اخراجات کے انتظام تک محدود رکھنے اور اپنی یا اپنے خاندان کی خواہشات کو پورا کرنے کے لیے مہینے کے آخر تک انتظار کرنے کی ضرورت نہیں ہے ۔ ڈیجیٹل دور نے مواقع کی ایک صف کھول دی ہے جو انہیں اضافی آمدنی پیدا کرنے کی اجازت دیتی ہے ۔ ان کی دلچسپیوں اور مہارتوں کے مطابق سرفہرست 10 کاروباری نظریات کو تلاش کرکے ، وہ اپنے اختراعی خیالات کو کامیاب منصوبوں میں تبدیل کر سکتے ہیں ۔ یہ نہ صرف مالی آزادی فراہم کرتا ہے بلکہ انہیں اپنے گھر کی معاشی بہبود میں زیادہ اہم کردار ادا کرنے کا اختیار بھی دیتا ہے ۔

Leave a Comment